ᴅᴀᴍɴʙᴀʙʏᴅᴀᴍɴ t(●_●t)
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 WHY oh WHY
listening to Papinka's song - Masih mencintainya and suddenly, saya rasa down betul :'( itu lagu ngam betul dengan situasi saya sekarang. Oh God, please, give me strength to pass through this pain and please, give me the strength to carry on. I almost gave up. give me the strength to be strong, through these difficult times. I though I'm strong enough to suffer all of this pain but then I realize, I'm not strong enough. why? why did he do this to me? why did he choose her instead of me? why God why? how can I move on if he is always on my mind? how can I forget him if he gave me so much to remember? dia tinggalkan saya tanpa sebarang penjelasan. bila saya mau lupakan dia, di sana jugalah dia bagi saya harapan. harapan palsu! dia cakap dengan kawan-kawan lelaki saya yang saya ni masih milik dia. apakah? :'( kamu nampak kah permainan dia? aih. dia cakap sama semua lelaki yang dia kenal yang kami sudah kahwin lah apalah. dia tidak mau saya ada lelaki lain. tapi dia? dengan perempuan dia mengaku single. adil kah bagi saya? adil kah kamu rasa? dia buat saya menderita :( dia sudah buat saya begini tapi perasaan sayang saya untuk dia masih ada. bodoh kan saya? saya tau saya cuma diperbodohkan tapi saya tetap mau dia. mengharap sama dia. stupid k stupid! tidak pernah saya sayang lelaki macam ni oh :( susah. susah saya mau move on. tapi saya akan cuba. tiada yang mustahil kan? :') saya sedar saya siapa. saya tidak layak jadi GF dia. sokey. saya cuma mampu berdoa untuk dia. saya cuma mampu doakan kebahagiaan dia dengan GF baru dia. tiada apa lagi yang saya dapat buat. saya dapat rasa yang itu perempuan dapat buat dia bahagia. saya ni apalah sangat kan. saya cuma pandai buat dia panas and sakit hati. seriously, sakit hati saya nampak gambar-gambar dia dengan GF dia di FB. sakit okey SAKIT! Tuhan seja yang tau apa yang saya rasa. kami baru terpisah 7 bulan tapi dia sudah tidak tahan. dia bosan. padahal dulu time saya tanya 'b sanggup kah tunggu bby?'. dia cakap 'yaa. b sanggup. b tunggu bby sampai bila-bila.'. actually, saya tidak harap pun dia bagi jawapan begitu baa sebab saya tau dia tidak sanggup. dia cakap begitu cuma buat saya berharap lagi sama dia. kalau time tu dia jawab dia tidak sanggup, saya okey baa. saya kasi lepas dia dengan cara yang baik. tapi ini? dia cakap dia sanggup and saya pun bodoh betul mau percaya kata-kata sampah dia. sekarang siapa yang sakit? siapa yang menderita? saya k saya :( walaupun kami jauh begini and lama tidak jumpa, sikit pun tidak pernah pudar perasaan saya untuk dia. saya jaga hubungan kami. saya setia. tapi ini baa balasan yang saya dapat. sokey. saya terima. saya pasrah dengan semua yang terjadi :') saya just harap dia bahagia. cukup banyak sudah dugaan yang datang and saya tetap berdiri teguh untuk menghadapi semua dugaan yang saya dapat. saya tanggung sendiri sakit di hati ini. tiada siapa yang tau apa yang saya rasa and macam mana sakit ini hati. cuma Dia yang tau. saya betul-betul tidak tahan sudah :'( saya mau gila. cukup tekanan saya kena buat begini. satu demi satu masalah datang. aih. yaa Tuhan, kuatkanlah hati hambaMu ini :'( Amen.
sincerely,

║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
♚Qᴇʟʟsʏᴀᴢᴇʙᴇʟʟᴀ♚
"WHY oh WHY" was Posted On: Saturday 29 June 2013 @2:59 am | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ